sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Christmas Calendar part 7

Heipskun keikskun!

Tänäänhän on sunnuntai
ja kaikkihan
tietävät mitä se tarkoittaa? :)

On kuvatarinan aika!
Jeijj!


kuvatarina: Second Advent



 Cindy: Hmm... Tästä hän pitää >3<
 Cindy: Paras alkaa paketoimaan ;)
 Connie: Cindy on touhottanut tästä... Hmmm... Joulukuusta jo koko
viikon... Toivottavasti tämä kärsimys loppuu.

 Cindy: *laskee lentokoneen*
 Cindy: Connie. Antaisitko lahjapaperit :)
 Connie: *raottaa silmiään* Hmm.
 Connie: Ai joo. Tietenkin.
 Connie: Tässä.
 Connie: *viskaa lahjapaperit maahan*
Cindy: o n o
 Connie: Connie 1. Cindy 0. Heh heh. Olen NIIIIN julma. >:)
 Cindy: Olisit voinut antaa.
Connie: Antaa? ö w ö
 Cindy: Tehdään sitten itse!
 Cindy: *asettaa lahjapaperin eteensä*
 Cindy: *avaa lahjapaperin* Nyt voin aloittaa!

 Cindy: *ottaa sakset ja aloittaa leikkaamaan*
 Connie: Eikö kannattaisi kysyä lahjan saajalta mitä hän haluaa,
sillä minä en ainakaan haluaisi tuollaista lahjaa. *nousee ja lähtee*

 Cindy: *pudottaa sakset*
 Cindy: Connie minä--- *keskeyttää lauseen*
 Cindy: Ai.
 Cindy: *pettynyt huokaus*

~ ~ ~

 Connie: Auts pääni.
 Connie: *kiinnittää katseensa laatikkoihin*
 Connie: Hihii löysinpäs >:D

~ ~ ~

 ...
 ...
 Cindy: Minun pitää... Minun pitää... Kysyä häneltä.. Kysyä...Häneltä... Minun... Pitää...
 Connie: *lysähtää laatikoiden päälle*
 Connie: Cindy! Toin jotain joka piristää sin---
 Cindy: Ei olisi tarvinnut.
 Cindy: Sitä paitsi. Ei minua taida kiinnostaa.
 Connie: = n =
 Connie: *avaa laatikon*

 Cindy: *räväyttää silmänsä auki*
 Cindy: KORISTEITAAA! >3<
 Connie: Heh. Sanoinhan että pitäisit.
 Cindy: Connie olen pahoill--
 Connie: Ei se mitään :)
 Cindy: Mitä toivot joululahjaksi? :)
 Connie: *punastuu* Öhm... En mitään. Eh olen surkea valehtelija... =n=
 Cindy: Jaaa aa a~ Jäät sitten ilman lahja--
 Connie: KYLLÄ MINÄ LAHJAN HALUAN!! >:(
 Cindy: No mitä haluat?!?!
 Connie: Haluan Penan >3<
 Cindy: *facepalm*
 Connie: DISSAATKO?!?
 Cindy: En tietenkään~
Cindy: Haluatko kuulla mitä minä toivon? :) Connie: EN!   
 
 Cindy: Okeij :'c
 Connie: Cindy min--
 Cindy: *nukkuu*
 Connie: Mitä antaisin hänelle? Onhan silloin Joulu ja hänen synttärinsä.
  Connie: Sinä saat auttaa!
Minä: Minäkö? Hmmm...


Siinä se. Ja hyvää
myöhäistä Itsenäisyyspäivää! >3<

4 kommenttia:

  1. Hauska KT :D
    Cindy on niin söppänä noilla laseilla

    VastaaPoista
  2. Hauska kt ja söpöt neitokaiset <33

    VastaaPoista
  3. Hauska KT c;! Cindy on aivan suloinen ja kuvatkin oli ihania n3 n!

    VastaaPoista
  4. Cindyn lahjaideat :D Ja ConCon, perustetaan Pena fangirling kerho x3 söpö pikku kt . u .

    VastaaPoista