tiistai 15. heinäkuuta 2014

Picfic: Do you remember me?

Hei taas!

Mun ei ollut tarkotus pitää taukoa.
Tän ja viime viikon
aikana
mulla on ollut melko paljon menoja
niin en oo kerennyt 
postailemaan...

Kävin muun muassa
Finnconissa tosi iso saavutus kun kaikki 
oli varmaan Animeconissa... XD,
Tallinnassa,
elokuvissa
ja olen ollut muuten vaan laiska...

Nyt luvassa siis draamista.
Toivottavasti
pidätte!


Picfic: Do you remember me?



 Cindy: Eli jokaisella ihmisellä on sieluase.
 Nalle: Kyllä.
 Cindy: Mutta...miksi se ilmestyi vasta nyt?
 Nalle: Ehkä...ehkä liikkumisesi lasiportaalin läpi aktivoi sen.
 Cindy: Ehkä. Mutta sehän tarkottaisi että Connienkin ase aktivoitui!

 Cindy: ?!?! Se katosi!
 Cindy: Näitkö sinäkin sen?
 Nalle: Kyllä mutta mennään jo nukkumaan. Kello on jo paljon.
 Cindy: Ehkä sinä olet oikeassa.
 Cindy: "haukotus"
 Cindy: "nukahtaa"
Nalle: Hyvää yötä. ♥
 Connie: "kuuntelee"
 Connie: Hmmm... Vai että sieluase.
 Connie: Mitähän tällä voisikaan tehdä? >;)
 Connie: "kuulee ääntä päänsä sisällä"
?: Constance Dixie Emily Caronfield. Mitä sinulle on tapahtunut?
Connie: Tuo ääni.
?:  Ai niin. Muutuit pahaksi.
Connie: Kuka sinä olet. Näyttäydy!
?: Miksi näyttäytyisin. Sinä vain tappaisit minut aseellasi.
Connie: Ehkä tapankin jos et kerro kuka olet!
?: ...
?:  Olet paha.
Connie: Ai olenko. En tiennytkään.
?: Nyt ei sarkasmi auta. Minulla on asiaa.
Jätä Cinderella rauhaan.
Connie: Cinderella?
?: "huokaisu" Cindy.
Connie: Miksi?
 Connie: Kysyin MIKSI?!?!
 Connie: "kompastuu"
?: Koska muuten tapahtuu asioita joita tulet katumaan.
 Connie: "nousee"
?: Jätä Cinderella rauhaan. "ääni katoaa"
Connie: Taidan mennä nukkumaan.
Aamulla kun herään en muista tätä. Johtui varmaan siitä
etten ole syönyt tai juonut mitään pitkään aikaan. Pelkkää hallusinointia.
Connie: "nukahtaa"

Samaan aikaan...
 ?: CINDY! CINDY! HERÄÄ! 
 Cindy: "herää ja kuulee äänen"
?: CINDY! AUTA MINUA!
 Cindy: ?
?: AUTA MINUA!
Cindy: Kukahan tarvitsee apuani?
? AUTA MINUA!
 Cindy: Otan takin mukaan jos ulkona on kylmä. =D
 Cindy: Ja eikun menoksi.
?: APUA! AUTA MINUA!
 Cindy: "kävelee"
 Cindy: "juoksee"
 Cindy: Ääni kuuluu ulkoa.
?: APUA! AUTA MINUA! APUAA!
 ?: APUA! CINDY AUTA! AUTA MINUA!
 Connie: "herää" Tuo ääni.
 Cindy: Ääni katosi.
 Cindy: Taidan pitää pienen tauon.
Cindy: Olen kävellyt jo monta tuntia.
 Connie: "piileskelee"
 Connie: Hih hih hii. Cindy ei aavistakkaan että seuraan häntä.
Hän johdattaa minut suoraan sen äänen luo.
 Connie: Nyt hän lähtee.
 ?: CINDY! AUTA MINUA! AUTA!
 ?: CINDY! AUTA!
RÄKS!
 Cindy: Häh?
 Cindy: "katsoo mistä ääni kuului"
 Cindy: Kuvittelen taas omiani.
 Connie: Huh. Onneksi hän ei huomannut minua.
 Cindy: "kävelee"
 Cindy: "pysähtyy"
 Cindy: "katsoo eteenpäin"
 ?: CINDY AUTA MINUA!
 Cindy: Kuka olet?
?: Olen Sophie. Auta minua.
 Cindy: Tottakai. :)
Sophie: Kiitos.
 Cindy: Mistä tiesit nimeni?
Sophie: En oikein tiedä.
 Sophie: Kun jäin tämän puun alle, tiesin että
juuri sinä voit auttaa. Nimesi vain tupsahti päähäni.
 Cindy: Okei.
Sophie: Pian pääsen tämän puun alta pois. Hetkinen.
 Sophie: "katsoo polkua"
 Sophie: Tuo tyttö.
 Sophie: Voi ei
 Connie: Voi ei tuo tyttö näki minut. Hetkinen. Hän näyttää tutulta...
 Cindy: Noin.
 Sophie: Voi kiitos.
 Sophie: Mutta meidän pitää juosta. Nyt. Tuo tyttö tuolla on vaarallinen!
 Cindy: "katsoo polkua"
 Cindy: Connie? Seurasiko hän minua?
 Cindy: Connieko?
 Sophie: Hän on Pahan palvelija! Selitän myöhemmin mutta JUOKSE!
Cindy: Hyvä on! "lähtee juoksemaan"
Sophie: Vauhtia!
 Cindy: Minne menemme?
 Sophie: Juostaan tuonne metsään! Tule!
Connie: Te ette mene minnekkään! "lähtee juoksemaan"


Siinä se sitten oli.
Sophie on taas palannut kuvioihin.
Koitan tehdä jatkon pian.
Kommentit piristävät! :3 ♥

4 kommenttia:

  1. Upea ja tosi jännittävä osa! Kaikki nuket (ja nalle:3) ovat ihania! Mitähän seuraavaksi tapahtuu?:3 Odotamme jo innolla jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Upee tarina <3 Kaikki neidit on niin kauniita x33

    VastaaPoista
  3. ihana tarina!<3.... omg ... taidan olla vakavasti vammautunut! kun tuli tämä lause:(( Connie: Tuo ääni. )) ...... minulla tuli mieleen TÄMÄ VIDEO!

    https://www.youtube.com/watch?v=rvFvEYV-OcU

    olen seonnut

    VastaaPoista